Dramatická výchova a čtenářská gramotnost – Sana HELLALI
Sana HELLALI
Diplomová práce
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Drama Education and Reading Literacy
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vztahu dramatické výchovy a čtenářské gramotnosti. Dramatická výchova může sloužit jako velmi dobrý prostředek k rozvoji čtenářské gramotnosti, proto hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda se zařazují metody dramatické výchovy do výuky a jakými metodami učitelé rozvíjí čtenářskou gramotnost žáků. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení důležitých a potřebných …víceAbstract:
This thesis deals with the relationship of drama education and reading literacy. Drama education can serve as a very good tool for the development of the reading literacy therefore the main aim of this study was to determine whether the methods of the drama education are used in teaching and by what methods teachers develop the reading literacy of students. The theoretical part is focused on explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELLALI, Sana. Dramatická výchova a čtenářská gramotnost. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Tabu v současné literatuře pro děti a mládež a jeho přenesení na jeviště
Natálie Mlejnková -
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
Pavla HRANIČKOVÁ -
Téma koronaviru v literatuře pro děti a mládež a jeho využití ve volnočasové výchově ke čtenářství
Kateřina CARVOVÁ -
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Metody dramatické výchovy rozvíjející komunikativní kompetenci dětí předškolního věku
Marcela DENDISOVÁ -
Metody dramatické výchovy v práci s dětskou literaturou - Pavouček Čenda v MŠ
Veronika BÍLÁ -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ