Bc. Renata Jedličková

Master's thesis

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem chování prodavačů na tvorbu image společnosti. Teoretická část analyzuje obsah pojmů image firmy, firemní komunikace, firemní kultura a design. V další části je zaměřená pozornost na osobnostní předpoklady prodavačů, na jejich znalosti, schopnosti a dovednosti. Dále je uveden rozbor osobnosti prodavačů, jejich vzhledu, způsobu odměňování a hodnocení. V praktické části …more
Abstract:
This thesis is discussed the influence of sales assisant´s behavior to create the company's image. In the theoretical part is analyzed the conceptconsequence such as: corporate image, corporate communications, corporate culture and design. The next article is focused on sales assistant´s personality precondition, knowledge, skills and abilities. The following is an analysis of sales assistant´s personalities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication