Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti – Bc. Renata Jedličková
Bc. Renata Jedličková
Master's thesis
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem chování prodavačů na tvorbu image společnosti. Teoretická část analyzuje obsah pojmů image firmy, firemní komunikace, firemní kultura a design. V další části je zaměřená pozornost na osobnostní předpoklady prodavačů, na jejich znalosti, schopnosti a dovednosti. Dále je uveden rozbor osobnosti prodavačů, jejich vzhledu, způsobu odměňování a hodnocení. V praktické části …moreAbstract:
This thesis is discussed the influence of sales assisant´s behavior to create the company's image. In the theoretical part is analyzed the conceptconsequence such as: corporate image, corporate communications, corporate culture and design. The next article is focused on sales assistant´s personality precondition, knowledge, skills and abilities. The following is an analysis of sales assistant´s personalities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/leizx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
Vladimír Matuštík -
Komunikace na pracovišti, kompetence v komunikaci
Vito Grygorsky -
Firemní komunikace
Marika Chalupová