Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity – Daniel Milián
Daniel Milián
Bakalářská práce
Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity
Complex Network Layout Visualization in 3D Engine Unity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vizualizací komplexních sítí pomocí herního enginu Unity 3D. V teoretické části se práce zabývá cílem a možnostmi, teorii grafů, komplexními sítěmi, samotným Unity enginem a renderovací technikou využitou v aplikaci. Praktická část navazuje na teorií grafů a komplexních sítí, ve které je popsaná implementace takových grafů. Součásti práce je také popis implementace nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the visualization of complex networks using the Unity 3D game engine. The theoretical part deals with the goal and possibilities, graph theory, complex networks, the Unity engine itself and the rendering technique used in the application. The practical part follows the theory of graphs and complex networks, which describes the implementation of such graphs. Part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Pavla Dráždilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILIÁN, Daniel. \textit{Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xq50o8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Sensorimotor Adaptation in Virtual Reality
Vojtěch Nájemník -
Customizable 3D avatar for virtual reality applications
Hana Tokárová -
Two-handed Object Manipulation in Virtual Reality
Ondřej Mravík -
Phobias in Virtual Reality
Filip Zlacký -
Vývoj informačného systému na vizualizáciu 3D modelov a vývoj prototypu na meranie 3D objektov
Róbert Cibula -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vliv pseudo 3D a 3D zobrazení na vnímání hloubky
Lukáš Dvorský