BcA. Lukáš Langer
Bakalářská práce
Marketingový mix koncertu
Marketing mix of a concert
Anotace:
Ä PDF ~£ Complete Your complimentary use period has ended. Click Here to upgrade to Unlimited Pages and Expanded PDF Complete. _x koncertu" se zabývá porovnáním produkce koncertu vážné hudby a hudby populární. Srovnání je provedeno pomocí metody benchmarking. Do kontrastu jsou vedle sebe postaveny jednotlivé prvky marketingových mixů těchto odvětví. Zkoumána je důležitost každého prvku v daném marketingovém …víceAbstract:
Annotation Diploma thesis Marketing mix of a concert deals with comparison of production of classical music concert with pop music concert. The comparison is carried out by employment of a method called the benchmarking. The elements of marketing mixes of both classical and pop music are put in mutual contrast. The importance and diversity of every single element of both given marketing mixes is examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/gjbkl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kristýna Štěpánková
- Oponent: PhDr. Vladimír Hřebíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/gjbkl/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská