BcA. Lukáš Langer

Bakalářská práce

Marketingový mix koncertu

Marketing mix of a concert
Anotace:
Ä PDF ~£ Complete Your complimentary use period has ended. Click Here to upgrade to Unlimited Pages and Expanded PDF Complete. _x koncertu" se zabývá porovnáním produkce koncertu vážné hudby a hudby populární. Srovnání je provedeno pomocí metody benchmarking. Do kontrastu jsou vedle sebe postaveny jednotlivé prvky marketingových mixů těchto odvětví. Zkoumána je důležitost každého prvku v daném marketingovém …více
Abstract:
Annotation Diploma thesis Marketing mix of a concert deals with comparison of production of classical music concert with pop music concert. The comparison is carried out by employment of a method called the benchmarking. The elements of marketing mixes of both classical and pop music are put in mutual contrast. The importance and diversity of every single element of both given marketing mixes is examined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Štěpánková
  • Oponent: PhDr. Vladimír Hřebíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/gjbkl/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství