Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory – Bc. Marcela Jeřábková
Bc. Marcela Jeřábková
Master's thesis
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory
Client segmentation in terms of perception of the information support in pharmacies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků kamenných lékáren. Jsou zde shrnuty teoretické poznatky o segmentaci zákazníků na B2C trhu a o metodách faktorové a shlukové analýzy, které jsou k segmentaci nejčastěji využívány. V praktické části je provedena segmentace zákazníků kamenných lékáren z hlediska vnímání vlivu jednotlivých forem poradenství na opakovaný nákup. Práce vychází z primárních dat …viacAbstract:
Thesis deals with the customer segmentation in pharmacies. Theoretical base for the customer segmentation on the B2C market and methods of factor and cluster analysis, which are most frequently used by segmentation, are summarized. Praktical part contains implementation of customer segmentation in pharmacies in terms of the perception of the impact of various forms of consultancy for repeated purchase …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeřábková, Marcela. Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání informační podpory. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků ve společnosti Košík.cz
Veronika Sýkorová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Soňa Babánková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira