Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole – Michaela HUBERTOVÁ
Michaela HUBERTOVÁ
Bakalářská práce
Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole
Professional Problems of Beginning Teachers in Lower Secondary School
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá profesními problémy začínajících učitelů v základní škole z pohledu učitelů, kteří sami mají učitelskou zkušenost do tří let. První kapitola se zaměřuje na teoretické vymezení základních pojmů spojených s tématikou. Je to vymezení pojmu učitel a začínající učitel, jeho charakteristika, osobnost a identita. Druhá kapitola se věnuje profesi začínajícího učitele, …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the "Professional problems of beginning teachers in lower secondary school" from the point of view of teachers which have teaching experience within three years. The first chapter focuses on the theoretical definition of basic concepts related to the topic. It is definition of the term teacher and beginning teacher, his characteristics, personality and identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBERTOVÁ, Michaela. Profesní problémy začínajících učitelů v základní škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence začínajícího pedagoga v MŠ
Dagmar DUŠKOVÁ -
Kompetence pedagogů v mateřských školách a míra jejich naplňování ve vztahu k délce profesní praxe
Jitka Dolívková -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Kompetenční model začínajícího učitele a sebehodnocení dosahování úrovně jednotlivých kompetencí
Miroslav MIŠKOVSKÝ -
Kompetence učitele primární školy
Renáta RUMPOVÁ -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách
Petra FRASUNKOVÁ -
Profesní problémy začínajících učitelů středních škol
Kateřina ŽMIJOVÁ