Řízení IT služeb: PinkVerify certifikace tiketovacího nástroje – Bc. Jiří Janků
Bc. Jiří Janků
Diplomová práce
Řízení IT služeb: PinkVerify certifikace tiketovacího nástroje
PinkVerify certification: Towards ITIL compatible ticketing tool
Anotace:
Diplomová práce staví na teoretických poznatcích service science a přestavuje problematiku řízení IT služeb (IT Service Management), nejznámější procesní rámce v této oblasti s důrazem na nejlepší praktiky popsané v publikacích Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). Praktická část práce se zabývá projektem, jehož cílem je připravit existující tiketovací nástroj a nástroj pro řízení …víceAbstract:
This thesis builds upon theoretical foundations of service science and aims to introduce the IT Service Management domain, relevant process frameworks and particularly aspects of Information Technology Infrastructure Library (ITIL®). The practical part of the thesis describes project the purpose of which is to achieve PinkVerify certification for existing set of tools to prove their compatibility to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/synqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Michal Batko, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart