Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR – Johana Burešová
Johana Burešová
Bachelor's thesis
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
Focusing and viewing of stations on the Czech TV market
Abstract:
Bakalářská práce v rámci teoretické části představuje problematiku prostředí českého televizního trhu, segmentace, targetingu a sledovanosti televizního vysílání. Výzkum v rámci bakalářské práce se zabývá zaměřením čtyř největších televizních společností (Česká televize, Nova, Prima, Barrandov), zejména jejich jednotlivých kanálů na určité segmenty diváků. Na základě rešerše primárních zdrojů byly …moreAbstract:
Bachelor thesis in its theoretical part presents the issue of the Czech television market, segmentation, targeting and rating of TV programs. Research in the frame of this bachelor's thesis deals with targeting for four most important TV companies (Česká televize, Nova, Prima, and TV Barrandov), especially their particular channels for the certain segments of viewers. Profiles of TV channels and viewers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78220
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2019
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Michal Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Televizní trh v ČR
Veronika Bohušová -
Televizní trh v ČR
Miroslava RABENSEIFNEROVÁ -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
The English language in the Commercials aimed at Czech market
Nikola KLIMKOVÁ -
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
Tereza Bajerová