Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR – Johana Burešová
Johana Burešová
Bakalářská práce
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
Focusing and viewing of stations on the Czech TV market
Anotace:
Bakalářská práce v rámci teoretické části představuje problematiku prostředí českého televizního trhu, segmentace, targetingu a sledovanosti televizního vysílání. Výzkum v rámci bakalářské práce se zabývá zaměřením čtyř největších televizních společností (Česká televize, Nova, Prima, Barrandov), zejména jejich jednotlivých kanálů na určité segmenty diváků. Na základě rešerše primárních zdrojů byly …víceAbstract:
Bachelor thesis in its theoretical part presents the issue of the Czech television market, segmentation, targeting and rating of TV programs. Research in the frame of this bachelor's thesis deals with targeting for four most important TV companies (Česká televize, Nova, Prima, and TV Barrandov), especially their particular channels for the certain segments of viewers. Profiles of TV channels and viewers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2019
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
Andrea Vránová -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Televizní trh v ČR
Veronika Bohušová -
Televizní trh v ČR
Miroslava RABENSEIFNEROVÁ -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr -
The English language in the Commercials aimed at Czech market
Nikola KLIMKOVÁ -
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
Tereza Bajerová