Johana Burešová

Bakalářská práce

Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR

Focusing and viewing of stations on the Czech TV market
Anotace:
Bakalářská práce v rámci teoretické části představuje problematiku prostředí českého televizního trhu, segmentace, targetingu a sledovanosti televizního vysílání. Výzkum v rámci bakalářské práce se zabývá zaměřením čtyř největších televizních společností (Česká televize, Nova, Prima, Barrandov), zejména jejich jednotlivých kanálů na určité segmenty diváků. Na základě rešerše primárních zdrojů byly …více
Abstract:
Bachelor thesis in its theoretical part presents the issue of the Czech television market, segmentation, targeting and rating of TV programs. Research in the frame of this bachelor's thesis deals with targeting for four most important TV companies (Česká televize, Nova, Prima, and TV Barrandov), especially their particular channels for the certain segments of viewers. Profiles of TV channels and viewers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2019
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78220