Využití komunikační metody VOKS ve výuce dětí s kombinovaným postižením – Bc. Petra Poláčková
Bc. Petra Poláčková
Diplomová práce
Využití komunikační metody VOKS ve výuce dětí s kombinovaným postižením
Using of the communication method ,,VOKS" in education of children with combined handicap
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku dětí s kombinovaným postižením, jaké jsou jejich specifika řečového vývoje, narušené komunikační dovednosti. V praktické části je představena metodika VOKS, její možnosti využití, pomůcky a možné alternativy. Dále je zde poukázáno na možnost využití metody VOKS ve výuce dětí s kombinovaným postižením, hlavně v rozumovém, smyslovém výchovy a oblasti socializace.Abstract:
In the thesis I attend to specification of education of children with combined handicap, what are their specifity of speech facilities, disturbed communication skills. In the practical part I present the methodology „VOKS“ , its usage, utilities and possible alternatives of using. Then I advert to possibility of use the method „VOKS“ in education of children with combined handicap, primarily in rational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mmp7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ