Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu – Mgr. Michal KRUTIŠ
Mgr. Michal KRUTIŠ
Bachelor's thesis
Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové …moreAbstract:
Internet Advertisement - Strategies for small and middle enterprises This Bachelor's work analyses possible forms of Internet advertisment on the Czech Internet and indicates their use for small and middle entrepreneurs. It also describes the new trends in on-line advertisement, for instance the application of search engines in PPC campaigns. The target is to refer to the efficiency of the Internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2010
Identifier:
535
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTIŠ, Michal. \textit{Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/xrcs8r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUTIŠ, Michal. Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Internet a reklama
David Zapletal -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Kateřina Pelánová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Natálie Konířová -
Online reklama
Ondřej Švarc -
Online reklama potravinového řetězce Globus a návrh její inovace
Jitka Tumová -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach