Natálie Konířová

Bakalářská práce

Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli

Online advertising and its perception by Czech consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů.
Abstract:
The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konířová, Natálie. Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku