Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol – Bc. Radek GYÜRE
Bc. Radek GYÜRE
Master's thesis
Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol
Activation methods in czech language and literature lessons on second grade of Scio school
Abstract:
Cílem práce je poskytnout základní informace o principech a hodnotách Scioškol, zmapovat vývojovou koncepci vzdělávacího řetězce, provést klasifikaci aktivizačních metod a definovat kritéria pro správné využití aktivizačních metod ve výuce. Praktická část se zaměřuje na provedení výzkumu pro naplňování kritérií principů a hodnot a provedení aplikace aktivizačních metod ve výuce českého jazyka a literatury …moreAbstract:
The goal of this thesis is to provide basic information about principles and values of Scio school, determine developmental conception of education string, make activation methods classification and define criterions for right using activation methods in education. Practical part is concentrating to make research for fulfilment criterions of principles and values and making application activation methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GYÜRE, Radek. \textit{Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xrjj22/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GYÜRE, Radek. Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / UČJ-USV
Theses on a related topic
-
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výukové metody a jejich užití v předmětu pedagogika
Petra HESOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights