Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol – Bc. Radek GYÜRE
Bc. Radek GYÜRE
Diplomová práce
Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol
Activation methods in czech language and literature lessons on second grade of Scio school
Anotace:
Cílem práce je poskytnout základní informace o principech a hodnotách Scioškol, zmapovat vývojovou koncepci vzdělávacího řetězce, provést klasifikaci aktivizačních metod a definovat kritéria pro správné využití aktivizačních metod ve výuce. Praktická část se zaměřuje na provedení výzkumu pro naplňování kritérií principů a hodnot a provedení aplikace aktivizačních metod ve výuce českého jazyka a literatury …víceAbstract:
The goal of this thesis is to provide basic information about principles and values of Scio school, determine developmental conception of education string, make activation methods classification and define criterions for right using activation methods in education. Practical part is concentrating to make research for fulfilment criterions of principles and values and making application activation methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GYÜRE, Radek. Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Výukové metody a jejich užití v předmětu pedagogika
Petra HESOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva