Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s – Anna Vinohradská
Anna Vinohradská
Diplomová práce
Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s
Positioning of New Zealand chocolate factory Whittaker’s
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo najít positioning společnosti Whittaker’s v České republice. Teoretická část se věnuje zejména procesu STP, který je vysvětlen pro následné pochopení praktické části. Praktická část se dělí na segmentaci sekundárních dat MML-TGI a segmentaci primárních dat získaných z kvantitativního výzkumu provedeného pomocí dotazníku. Obě segmentace se zabývají finálním odkrytím a …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis was to find the positioning of Whittaker's in the Czech Republic. The theoretical part focuses mainly on the STP process, which is explained for subsequent understanding of the practical part. The practical part is divided into the segmentation of the secondary MML-TGI data and the segmentation of the primary data obtained from the quantitative research conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Aneta Soukopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Inflation Targeting vs. Price level Targeting: Comparison in the DSGE Model
Jan Ježek -
Mobile application targeting emotional dysregulation in borderline patients
Martin Páleník -
Deep Learning for small RNA mediated targeting
Ján Krčmář -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová