Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s – Anna Vinohradská
Anna Vinohradská
Master's thesis
Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s
Positioning of New Zealand chocolate factory Whittaker’s
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo najít positioning společnosti Whittaker’s v České republice. Teoretická část se věnuje zejména procesu STP, který je vysvětlen pro následné pochopení praktické části. Praktická část se dělí na segmentaci sekundárních dat MML-TGI a segmentaci primárních dat získaných z kvantitativního výzkumu provedeného pomocí dotazníku. Obě segmentace se zabývají finálním odkrytím a …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis was to find the positioning of Whittaker's in the Czech Republic. The theoretical part focuses mainly on the STP process, which is explained for subsequent understanding of the practical part. The practical part is divided into the segmentation of the secondary MML-TGI data and the segmentation of the primary data obtained from the quantitative research conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88445
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Aneta Soukopová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88445
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Inflation Targeting vs. Price level Targeting: Comparison in the DSGE Model
Jan Ježek -
Mobile application targeting emotional dysregulation in borderline patients
Martin Páleník -
Deep Learning for small RNA mediated targeting
Ján Krčmář -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová