Realizace základních algoritmů v programovacím jazyce Python s využitím stavebnice LEGO SPIKE Prime – Radek MATOUŠEK
Radek MATOUŠEK
Bakalářská práce
Realizace základních algoritmů v programovacím jazyce Python s využitím stavebnice LEGO SPIKE Prime
Implementation of basic algorithms in the Python programming language using the LEGO SPIKE Prime
Anotace:
V práci bude popsán postup sestavení robota a jeho naprogramování od nejjednodušších robotických úloh až k algoritmům používaným na robotických soutěžích.Abstract:
The paper will describe the process of building a robot and its programming from the simplest robotic tasks to algorithms used in robotic competitions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radim Děrda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOUŠEK, Radek. \textit{Realizace základních algoritmů v programovacím jazyce Python s využitím stavebnice LEGO SPIKE Prime}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xrvufv/.
Jak správně citovat práci
MATOUŠEK, Radek. Realizace základních algoritmů v programovacím jazyce Python s využitím stavebnice LEGO SPIKE Prime. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Technika a praktické činnosti se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití robotické stavebnice VEX IQ ve výuce na ZŠ
David ŠMÍD -
Robotická stavebnice Lego Spike Prime
Vendula ZACHOVÁ -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO WeDo a nástroje Scratch
Lenka TICHÁČKOVÁ -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Sběr a analýza dat pomocí robotické stavebnice
Andrea Dymáková -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Specializovaný výukový programovací jazyk pro ovládání kolejiště
Simona Horáčková -
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 6. 2023