Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji – Lucie Měchurová
Lucie Měchurová
Bachelor's thesis
Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji
The Use of Experiential Learning in Personal and Social Development
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část, která si na základě dostupné literatury klade za cíl připravit pojmovou základnu pro praktickou část, je dále rozčleněna do tří kapitol. První kapitola poskytuje základní vymezení, přístupy a cíle osobnostně sociálního rozvoje …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of using experiential education in personal and social development. The thesis is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part, which aims to prepare the conceptual basis for the empirical part based on the available literature, is further subdivided into three chapters. The first chapter describes the basic delineations and approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Měchurová, Lucie. Využití zážitkové pedagogiky v osobnostně sociálním rozvoji. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v rámci tělesné výchovy na základní škole
Barbora Vyvijalová -
Dramatická výchova jako prostředek osobnostně sociálního rozvoje dítěte na 1. stupni ZŠ
Diana BROŽOVÁ -
"Vosí hnízdo" - výukové programy pro bezpečné prostředí třídy v kontextu osobnostně sociální výchovy
Veronika Kubová