Ivo Konzbul
Bachelor's thesis
Mystery shopping u mobilních operátorů
Mystery Shopping of Czech Mobile Operators
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu u našich mobilních operátorů. Teoretická část je věnována marketingu služeb, osobnímu prodeji a marketingovému výzkumu včetně metody mystery shopping. Praktická část se zabývá realizací a vyhodnocením mystery shoppingu v kamenných prodejnách i call centrech mobilních operátorů T-mobile, O2, Vodafone. Práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a topic of mystery shopping within our mobile operators. The theorethical part is devoted to marketing services, personal sales and marketing research including mystery shopping. The practical part deals with realization and evaluation of mystery shopping in the shops and cell centers of mobile operators T-mobile, O2, Vodafone. The work is closed by answering research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konzbul, Ivo. Mystery shopping u mobilních operátorů. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Martina GAVLASOVÁ -
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Ondřej Žídek -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro zobrazení dat z mystery shoppingu
Michal Osmík -
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková