Mystery shopping u mobilních operátorů – Ivo Konzbul
Ivo Konzbul
Bakalářská práce
Mystery shopping u mobilních operátorů
Mystery Shopping of Czech Mobile Operators
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu u našich mobilních operátorů. Teoretická část je věnována marketingu služeb, osobnímu prodeji a marketingovému výzkumu včetně metody mystery shopping. Praktická část se zabývá realizací a vyhodnocením mystery shoppingu v kamenných prodejnách i call centrech mobilních operátorů T-mobile, O2, Vodafone. Práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a topic of mystery shopping within our mobile operators. The theorethical part is devoted to marketing services, personal sales and marketing research including mystery shopping. The practical part deals with realization and evaluation of mystery shopping in the shops and cell centers of mobile operators T-mobile, O2, Vodafone. The work is closed by answering research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konzbul, Ivo. Mystery shopping u mobilních operátorů. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Martina GAVLASOVÁ -
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Ondřej Žídek -
Návrh a implementace mobilní aplikace pro zobrazení dat z mystery shoppingu
Michal Osmík -
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková