Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023 – Eva Šínová
Eva Šínová
Bachelor's thesis
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Political Marketing and Its Decisive Role in the Presidential Elections 2023
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv politického marketingu na prezidentské volby v roce 2023. Hlavním předmětem studie je analýza kampaně kandidátky Danuše Nerudové. Tato bakalářská práce pomocí metod kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, identifikuje klíčové faktory, které ovlivnily volební výsledky a porovnává čerpání financí z transparentních bankovních účtů paní Nerudové a …moreAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the influence of political marketing on the presidential elections in 2023. The main subject of the study is the analysis of the campaign of candidate Danuse Nerudova. This bachelor’s thesis uses quantitative research methods, specifically a questionnaire survey, to identify key factors that influenced the election results and compares the use of finance from transparent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Pražáková
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková -
Analýza populistické komunikace SPD na sociálních sítích ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2021
Jan HRACHOVINA -
Politická komunikace a mediální obraz tradičních a tzv. anti-establishmentových stran v kontextu voleb do PS ČR 2017
Anna Fuksová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol