Bc. Jan NOVÝ
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Proposal for communication campaign for the chosen product
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro produkt Coca-Cola pomeranč-vanilka. V práci je nejprve zpracována teoretická část, která se zabývá pojmy jako marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, komunikační kampaň, spotřebitel a jeho chování a marketingový výzkum. Empirická část obsahuje spotřebitelský průzkum a jeho vyhodnocení …moreAbstract:
The Master´s thesis is focused on a proposal for communication campaign for the product Coca-Cola orange-vanilla. The first part of the thesis is theorethical and it is aimed at concepts like marketing communication, integrated marketing communication, communication mix and its instruments, communication campaign, consumer and his behavior and marketing resaerch. The empirical part includes consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÝ, Jan. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Pavel HOSTAČNÝ -
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
Milena Uhrová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Tuan Nguyen Minh -
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Renata Mahdalová