Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka – Mgr. Michaela Pelcová
Mgr. Michaela Pelcová
Diplomová práce
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Using Creative Writing as a Tool for Teaching English as a Foreign Language
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat možnost využití tvůrčího psaní a popsat jeho potenciál při výuce anglického jazyka a v této souvislosti také zmapovat pohled učitelů anglického jazyka na využití tvůrčího psaní při výuce jazyka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se skládá z kapitol popisujících psaní jako dovednost, tvůrčí psaní a jeho význam z hlediska motivace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the issue of creative writing and explain its possible contribution as a tool for teaching and learning English and to find out through a questionnaire survey among teachers of English, what their attitude is towards using creative writing exercises in their lessons, whether they see creative writing as a tool with positive effect on developing their students’ …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfcxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Teaching writing skills: Process writing
František LEJSEK -
Teaching Skills and Subskills through Creative Poetry Writing
Marie Šimáková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín