Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně – Michaela Jirková
Michaela Jirková
Bachelor's thesis
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Didactic tool as a means to prepare preschool children with special educational needs to initiate activities by using horses
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá edukací předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Pomocí cíleně vytvořené didaktické pomůcky budou tyto děti připravovány na aktivitu s využitím koně. V teoretické části jsou definovány specifické edukační potřeby dětí předškolního věku s vymezením specifik pro děti s vybranými typy zdravotního postižení. Je zde představeno členění didaktických prostředků s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9383
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIRKOVÁ, Michaela. \textit{Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xt90b4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (PAS). (matematické představy)
Kateřina LÖRINCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights