Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně – Michaela Jirková
Michaela Jirková
Bachelor's thesis
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Didactic tool as a means to prepare preschool children with special educational needs to initiate activities by using horses
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá edukací předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Pomocí cíleně vytvořené didaktické pomůcky budou tyto děti připravovány na aktivitu s využitím koně. V teoretické části jsou definovány specifické edukační potřeby dětí předškolního věku s vymezením specifik pro děti s vybranými typy zdravotního postižení. Je zde představeno členění didaktických prostředků s …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9383
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRKOVÁ, Michaela. \textit{Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xt90b4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Analýza komunikačních schopností dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Markéta Kadlčíková -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Působení reklamy na dítě předškolního věku
Barbora DVORSKÁ -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva