Právní a ekonomické aspekty licencování trhu s digitální hudbou – multiteritoriální licence – Tomáš Tittl
Tomáš Tittl
Diplomová práce
Právní a ekonomické aspekty licencování trhu s digitální hudbou – multiteritoriální licence
Licensing scheme in digital music market from legal and economic perspective – multi-territorial license
Anotace:
Technologický rozvoj v kombinaci s odlišnými byznys modely odlišuje trh s digitální hudbou od jiných odvětví. Hudební trh se podílí 32 % na celkovém výnosu z digitálního prodeje. Ještě výraznější je 11% nárůst těchto prodejů ve srovnání s celkovými výnosy v Evropě mezi lety 2010 a 2011. Tento vývoj v řadě případů předčil dostupné legislativní nástroje v oblasti autorskoprávní ochrany. Mezi ně patří …víceAbstract:
Technological dissemination in combination with different business models, distinguishes market digital music from other sectors. Music market accounts for 32% of the total revenue from digital sales. Even more significant is the 11% increase of these sales compared to total revenues in Europe between 2010 and 2011. The development in many cases exceeded the available legislative instruments in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Tomáš Votava
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57870
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Autorské právo a jeho ochrana v hudebním průmyslu
Jiří ČERVENKA -
Nástroj pro analýzu softwarových licencí
Tomáš Raděj -
Kvalita a hustota výškových dat družicové laserové altimetrie na území ČR
Ondřej Krameš -
A Model for Strategic Alignment of Supply Chain Management Information Systems: Dynamic Capabilities of Digital Business Models
Jochen Nürk -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Komparace business modelů v odvětví obchodu
Karel Sakoschek -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Muzikál v České republice po roce 1989 jako fenomén hudebního byznysu
Patricie Urbanová