Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře – Tereza Kleinová
Tereza Kleinová
Bachelor's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Evaluation of customer satisfaction of a selected travel agency
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojeností zákazníků vybrané cestovní kanceláře. Cílem je identifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře s jednotlivými zá-jezdy, potažmo hotely, a na tomto základě formulovat doporučení pro cestovní kancelář. Dílčí cíle zahrnují vytvoření teoretických východisek, úpravu a zpracování primárních dat získaných na základě spolupráce s cestovní kanceláří …viacAbstract:
The Bachelor´s thesis deals with the evaluation of customer satisfaction of a selected travel agency. The aim is to identify customer satisfaction of the selected travel agency with indi-vidual tours, therefore hotels and to formulate recommendations for the travel agency on this basis. Sub-objectives include the creation of theoretical background, modification and processing of primary data obtained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Barbora Hrubcová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká
Názov
Vložil
Vložené
Práva