Mapování pozice asistenta pedagoga v okrese Vsetín – Markéta CHUDĚJOVÁ
Markéta CHUDĚJOVÁ
Bakalářská práce
Mapování pozice asistenta pedagoga v okrese Vsetín
Survey the position of Teaching Assistant in the Vsetín district
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou pozice asistenta pedagoga. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část empirickou. Hlavním cílem práce je zmapovat úroveň vzdělanosti asistentů pedagoga v mateřských, základních a středních školách v okrese Vsetín. V rámci bakalářské práce byla použita kvantitativní metoda výzkumu. Sběr dat byl realizován v listopadu 2022. Do výzkumného …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the position of Teaching Assistant. The bachelor thesis is divided into two parts, part theoretical and part empirical. The main aim of this research is to survey the level of qualification of Teaching Assistants in kindergartens, primary and secondary schools in the Vsetín district. The research is based on quantitative method. The research sample included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Klára Botková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHUDĚJOVÁ, Markéta. Mapování pozice asistenta pedagoga v okrese Vsetín. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva