Jana FUKSOVÁ

Master's thesis

Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů

Inclusive education of pupils at elementary schools with regard to the objecitve readiness of pedagogues
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků na 1. stupni základní školy a objektivní připraveností pedagogů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Vymezuje základní informace k inkluzivnímu vzdělávání, žáka v inkluzivním vzdělávání a pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Cílem výzkumného projektu práce je analyzovat objektivní připravenost pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání žáků na 1 …viac
Abstract:
The thesis deals with inclusive education of pupils at primary school and with objective readiness of pedagogues. The theoretical part is divided into three chapters. It describes the basic definition of inclusive education, pupil in inclusive education and teacher in inclusive education. The aim of my research is to analyse the objective readiness of teachers to it with regard to teachers´ orientation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
  • Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FUKSOVÁ, Jana. Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta