Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů – Jana FUKSOVÁ
Jana FUKSOVÁ
Master's thesis
Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů
Inclusive education of pupils at elementary schools with regard to the objecitve readiness of pedagogues
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků na 1. stupni základní školy a objektivní připraveností pedagogů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Vymezuje základní informace k inkluzivnímu vzdělávání, žáka v inkluzivním vzdělávání a pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Cílem výzkumného projektu práce je analyzovat objektivní připravenost pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání žáků na 1 …viacAbstract:
The thesis deals with inclusive education of pupils at primary school and with objective readiness of pedagogues. The theoretical part is divided into three chapters. It describes the basic definition of inclusive education, pupil in inclusive education and teacher in inclusive education. The aim of my research is to analyse the objective readiness of teachers to it with regard to teachers´ orientation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUKSOVÁ, Jana. \textit{Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xtudwx/.
Jak správně citovat práci
FUKSOVÁ, Jana. Inkluzivní rozměr vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy s ohledem na objektivní připravenost pedagogů. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA