Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu – Denisa Šenkýřová
Denisa Šenkýřová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie společnosti Emirates Airline na českém trhu
Communication strategy of the company Emirates Airline on the Czech market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit současnou komunikační strategii letecké společnosti Emirates Airline v České republice, upozornit na silné a slabé stránky její marketingové komunikace a následně navrhnout možná vylepšení. První část práce je věnována vymezení trhu letecké přepravy, charakteristice služeb a jejich kvalitě, definici marketingové komunikace, významu reklamy a reklamních …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and assess the current communication strategy of Emirates Airline in the Czech Republic, point out strengths and weaknesses of its marketing communication and subsequently suggest possible future improvements. The definition of the civil aviation sector, characteristic of services and their quality, definition of marketing communication and meaning of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76476
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Bořivoj Trejbal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Freight distribution by air in Kazakhstan - elaboration of Air Astana’s position in the Kazakh aviation market
Saltanat Yegiztayeva -
Aplikace dodacích parit v Air&Sea přepravě
Veronika Lohynská -
Zvýšení úrovně zákaznického servisu v oddělení Air&Sea společnosti Gebrüder Weiss
Michaela Štěpánová -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Sociální reklama - kampaň
Zuzana HEGEDŰŠOVÁ -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Reklama v sociálním marketingu
Lenka Hrotíková