Bc. David Svoboda
Master's thesis
Interní marketing ve službách
Internal Marketing in Services
Abstract:
Diplomová práce Interní komunikace ve službách si klade za cíl analyzovat komunikační nástroje užívané pro interní komunikaci ve zkoumané firmě, zodpovědět výzkumné otázky a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části práce jsou popsány teoretická východiska z oblasti firemní komunikace a jsou zde vy-světleny základní pojmy. V praktické části je vytvořen …moreAbstract:
This thesis, Internal Communication in Services, aims to analyze communication tools used for internal communication in the studied company, to answer research questions and pro-pose changes to improve internal communication based on the results of the analysis. The theoretical part describes theory as well as the basic terms in corporate communication. The practical part provides an overview of used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svoboda, David. Interní marketing ve službách. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Barbora Růžičková -
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Martin Bečan -
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Zuzana Lepičová -
Interní komunikační strategie vybraného podniku B2B trhu
Zdeněk Štrojsa -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Komunikační nástroje v projektu Housing First v ČR
Vendula KRIŠTOFOVÁ -
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK