Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills – Bc. Tereza PECKOVÁ
Bc. Tereza PECKOVÁ
Master's thesis
Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills
Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills
Abstract:
The thesis deals with the topic of advice for effective language learning in terms of speaking skills. The first part focuses on the theoretical background of the topic. It provides information about learning in general. The thesis focuses on language learning and teaching, specializing on speaking skills. Finally, the research is described and the thesis provides results and its implications.Abstract:
Diplomová práce se zabývá tipy a radami pro efektivní učení jazyka, konkrétně se zaměřením na oblast mluvení v angličtině. Pojednává o učení obecně, zahrnuje informace o pozadí uskutečněného výzkumu, jehož cílem bylo získat data o autonomii žáků v kontextu dovednosti mluvení a komentuje výsledky výzkumu.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECKOVÁ, Tereza. Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Jazykové prostředky a strategie v elektronické komunikaci v RUNETu
Julie Pavljuk -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Strategie výchovy bilingvních dětí v česko-rusky mluvících rodinách
Iurii PAKHTUSOV -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Vliv strategií předzpracování dat na výkonnost modelování úpadku v kontextu výběru prvků a metod modelování
Elena Láncošová