Mgr. Eva Marlene HODEK

Disertační práce

Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii

Marketing and mediation of art in the context of museum and gallery in the Czech Republic / Analysis of the current situation and optimization proposal on a case study
Anotace:
Tato disertační práce se pokouší poskytnout pohled na marketing a zprostředkování umění v muzeích a galeriích, proniknout do komplexního světa muzejního marketingu - specifické disciplíny marketingu umění a kulturního dědictví. Jejím cílem je identifikovat a objasnit některé hlavní výzvy a příležitosti, jakož i hrozby, jimž soudobá muzea a galerie čelí při plnění svého poslání, funkcí a cílů. Tato …více
Abstract:
This dissertation thesis attempts to provide an overview of the marketing and mediation of art in museums and galleries, to penetrate the complex world of museum marketing - a specific discipline of arts marketing and cultural heritage. Its aim is to identify and explicate some of the main challenges and opportunities, as well as the threats faced by contemporary museums and galleries in fulfilling …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Miroslav Vojtěchovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HODEK, Eva Marlene. Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii. Ústí nad Labem, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu