Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii – Mgr. Eva Marlene HODEK
Mgr. Eva Marlene HODEK
Disertační práce
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Marketing and mediation of art in the context of museum and gallery in the Czech Republic / Analysis of the current situation and optimization proposal on a case study
Anotace:
Tato disertační práce se pokouší poskytnout pohled na marketing a zprostředkování umění v muzeích a galeriích, proniknout do komplexního světa muzejního marketingu - specifické disciplíny marketingu umění a kulturního dědictví. Jejím cílem je identifikovat a objasnit některé hlavní výzvy a příležitosti, jakož i hrozby, jimž soudobá muzea a galerie čelí při plnění svého poslání, funkcí a cílů. Tato …víceAbstract:
This dissertation thesis attempts to provide an overview of the marketing and mediation of art in museums and galleries, to penetrate the complex world of museum marketing - a specific discipline of arts marketing and cultural heritage. Its aim is to identify and explicate some of the main challenges and opportunities, as well as the threats faced by contemporary museums and galleries in fulfilling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Miroslav Vojtěchovský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODEK, Eva Marlene. \textit{Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii}. Online. Disertační práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xu98ud/.
Jak správně citovat práci
HODEK, Eva Marlene. Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii. Ústí nad Labem, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa