Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii – Mgr. Eva Marlene HODEK
Mgr. Eva Marlene HODEK
Doctoral thesis
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Marketing and mediation of art in the context of museum and gallery in the Czech Republic / Analysis of the current situation and optimization proposal on a case study
Abstract:
Tato disertační práce se pokouší poskytnout pohled na marketing a zprostředkování umění v muzeích a galeriích, proniknout do komplexního světa muzejního marketingu - specifické disciplíny marketingu umění a kulturního dědictví. Jejím cílem je identifikovat a objasnit některé hlavní výzvy a příležitosti, jakož i hrozby, jimž soudobá muzea a galerie čelí při plnění svého poslání, funkcí a cílů. Tato …moreAbstract:
This dissertation thesis attempts to provide an overview of the marketing and mediation of art in museums and galleries, to penetrate the complex world of museum marketing - a specific discipline of arts marketing and cultural heritage. Its aim is to identify and explicate some of the main challenges and opportunities, as well as the threats faced by contemporary museums and galleries in fulfilling …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. Mgr. Miroslav Vojtěchovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HODEK, Eva Marlene. \textit{Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xu98ud/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HODEK, Eva Marlene. Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii. Ústí nad Labem, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignDoctoral programme / field:
Fine Art / Visual Communication
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa