Klára Opatřilová

Bachelor's thesis

TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND

BRAND DEVELOPMENT STRATEGY FOR HARANGI SOUND
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je budování značky na základě ztotožnění její podstaty s archetypálním vzorcem a následné využití tohoto vzorce v její marketingové komunikaci. Teoretická část práce je zaměřená na archetypální systém řízení značek marketingových specialistek Margaret Mark a Carol S. Pearson. Tato metoda charakterizuje jednotlivé vzorce, které značky mohou využít, kroky, které vedou ke zvolení …viac
Abstract:
The theme of my final thesis is to build a brand based on the identification of its essense with archetypal formula and the subsequent use of this formula in its marketing comunnication. The theoretical part of the thesis is focusing on the archetypal brand management system invented by marketing specialists Margaret Mark and Carol S. Pearson. This system characterizes the individual archetypes, the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedúci: Mgr. Tomáš Roreček
  • Oponent: Ladislav Pátík, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses xubee1 xubee1/2
25. 4. 2021
Složky
Soubory
IS4u, I.
25. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.