TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND – Klára Opatřilová
Klára Opatřilová
Bachelor's thesis
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
BRAND DEVELOPMENT STRATEGY FOR HARANGI SOUND
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je budování značky na základě ztotožnění její podstaty s archetypálním vzorcem a následné využití tohoto vzorce v její marketingové komunikaci. Teoretická část práce je zaměřená na archetypální systém řízení značek marketingových specialistek Margaret Mark a Carol S. Pearson. Tato metoda charakterizuje jednotlivé vzorce, které značky mohou využít, kroky, které vedou ke zvolení …viacAbstract:
The theme of my final thesis is to build a brand based on the identification of its essense with archetypal formula and the subsequent use of this formula in its marketing comunnication. The theoretical part of the thesis is focusing on the archetypal brand management system invented by marketing specialists Margaret Mark and Carol S. Pearson. This system characterizes the individual archetypes, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPATŘILOVÁ, Klára. \textit{TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xubee1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Názov
Vložil
Vložené
Práva