Integrace žáka se specifickou poruchou chování – Bc. Lenka Polická
Bc. Lenka Polická
Master's thesis
Integrace žáka se specifickou poruchou chování
Integration learner with specific disorder behaviour
Abstract:
Anotace : Diplomová práce se věnuje tématu integrace dítěte se syndromem ADHD do běžné základní školy. První kapitola se věnuje teoretickým východiskům, charakteristice a klasifikaci poruch chování. Podrobněji se zabývá syndromem ADHD. Druhá kapitola je zaměřena na význam rodiny a její vliv na dítě. Do třetí kapitoly je zahrnuta legislativa a školní problematika žáků se specifickými vzdělávacími potřebami …moreAbstract:
Synopse: The thesis is focused on the integration of children with ADHD syndrome in normal primary schools. The first chapter deals with the theoretical background, characteristics and classification of behaviour disorders. It deals with ADHD syndrome in detail. The second chapter is focused on the importance of the family and its influence on the child. Legislation and the school pupil issues with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u55rp/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Alergie u dětí předškolního věku a její projevy při výchově a vzdělávání
Ludmila Hotařová -
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ -
Digitalizace výchovy a vzdělávání na 1. stupni ZŠ, její pozitiva a negativa
Pavlína PIRNEROVÁ -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Syndrom ADHD u žáků středních škol
Martina Peterková