Bc. Jana Domináková
Diplomová práce
Marketing finančních služeb
Marketing of financial services
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing finančních služeb, popisuje problematiku marketingové strategie na finančním trhu v dnešním podnikatelském prostředí. Diplomová práce je tvořena podrobnou rešerší z odborné české i zahraniční literatury, jenž je k tomuto tématu dostupná. Práce se nejprve zaměřuje na teoretický rozbor marketingu a komunikace finanční instituce s koncovými zákazníky, porovnání …víceAbstract:
The diploma thesis deals with financial services marketing, describes some issues of marketing strategy regarding financial market in contemporary business environment. The thesis contains a detailed analysis of academic Czech and foreign literature, which is available and relates to the topic. The first part of the thesis is focused on the theoretical analysis of marketing and the communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e5k9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2022
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Josef Budík, CSc., Ing. Zuzana Chlumská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák