Sponzoring jako nástroj budování značky – Bc. Jitka Bošková
Bc. Jitka Bošková
Diplomová práce
Sponzoring jako nástroj budování značky
Sponsorship as a tool for brand building
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a vybraných nástrojů marketingové komunikace podniku v bankovním sektoru. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska značky a marketingové strategie v online prostředí včetně sponzoringu a dalších marketingových nástrojů z online prostředí. V praktické části je představen vybraný podnik z oblasti bankovního sektoru, včetně historie, spolupráce …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of a brand and chosen communication tools of a company in a banking sector. The first part explains brand, its iportance and significance for a company and marketing mix for service sector, including selected online communication tools, spoThis diploma thesis is focused on the analysis of a brand and chosen communication tools of a company in a banking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bošková, Jitka. Sponzoring jako nástroj budování značky. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
8. 5. 2024