David Fenynec
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v online marketingu
The use of artificial intelligence in online marketing
Abstract:
Umělá inteligence (AI) je dnes velmi zvučným tématem. Stejně tak tomu je i v online marketingu, a právě významu AI v online sféře jsem se rozhodl v této práci věnovat. Pomocí kvantitativního výzkumu, jsem se snažil zjistit, do jaké míry je AI využitelná či dokonce soběstačná v online marketingové komunikaci. Porovnával jsem dvě komunikační strategie, z nichž jedna byla tvořena čistě AI a ta druhá mnou …moreAbstract:
Artificial Intelligence (AI) is a very prominent topic today, and the same goes for online marketing. In this work, I decided to focus on the significance of AI in the online sphere. Using quantitative research, I aimed to find out to what extent is AI usable or even self-sufficient in online marketing communication. I compared two communication strategies, one created purely by AI and the other by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
- Reader: Jiří Jón, MSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FENYNEC, David. \textit{Využití umělé inteligence v~online marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/xukfxi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Image Analysis Using Machine Learning Models
Norbert Komiňák -
Implementation of Sample Selection Estimators into Double Machine Learning Framework
Michaela Kecskésová -
Localization of mobile devices using machine learning
Aleš Calábek -
Exchange rates predictions using machine learning methods
Yaroslav Korobka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights