Využití umělé inteligence v online marketingu – David Fenynec
David Fenynec
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v online marketingu
The use of artificial intelligence in online marketing
Anotace:
Umělá inteligence (AI) je dnes velmi zvučným tématem. Stejně tak tomu je i v online marketingu, a právě významu AI v online sféře jsem se rozhodl v této práci věnovat. Pomocí kvantitativního výzkumu, jsem se snažil zjistit, do jaké míry je AI využitelná či dokonce soběstačná v online marketingové komunikaci. Porovnával jsem dvě komunikační strategie, z nichž jedna byla tvořena čistě AI a ta druhá mnou …víceAbstract:
Artificial Intelligence (AI) is a very prominent topic today, and the same goes for online marketing. In this work, I decided to focus on the significance of AI in the online sphere. Using quantitative research, I aimed to find out to what extent is AI usable or even self-sufficient in online marketing communication. I compared two communication strategies, one created purely by AI and the other by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Jiří Jón, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Image Analysis Using Machine Learning Models
Norbert Komiňák -
Implementation of Sample Selection Estimators into Double Machine Learning Framework
Michaela Kecskésová -
Localization of mobile devices using machine learning
Aleš Calábek -
Exchange rates predictions using machine learning methods
Yaroslav Korobka
Název
Vložil
Vloženo
Práva