Bc. Radka JÍLKOVÁ

Diplomová práce

Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

City Marketing as a Tool for Increasing Tourism in the City Šumperk
Anotace:
Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a …více
Abstract:
The Master thesis deals with city marketing as a tool for increasing tourism in the area. The theoretical part contains the basic concepts on this topic: marketing, city marketing, sights marketing, tourism and guide activity. Then it focuses on the strategic documents in the area of tourism. In the practical section it specifically examines situation of city marketing and tourism in Šumperk. They …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JÍLKOVÁ, Radka. Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe