Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku – Bc. Radka JÍLKOVÁ
Bc. Radka JÍLKOVÁ
Diplomová práce
Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
City Marketing as a Tool for Increasing Tourism in the City Šumperk
Anotace:
Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a …víceAbstract:
The Master thesis deals with city marketing as a tool for increasing tourism in the area. The theoretical part contains the basic concepts on this topic: marketing, city marketing, sights marketing, tourism and guide activity. Then it focuses on the strategic documents in the area of tourism. In the practical section it specifically examines situation of city marketing and tourism in Šumperk. They …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍLKOVÁ, Radka. \textit{Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/xukvea/.
Jak správně citovat práci
JÍLKOVÁ, Radka. Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost ve vybraném odvětví (vhodná oblast cestovního ruchu) s důrazem na lidský kapitál
Magdaléna Škrábalová -
Irkutská oblast jako destinace cestovního ruchu se zaměřením na českého turistu
Denisa Francová -
Směry výzkumu cestovního ruchu – oblast management cestovního ruchu
Markéta Vlasáková -
Směry výzkumu cestovního ruchu – oblast politiky cestovního ruchu
Markéta Novotná -
Psychologie cestovního ruchu (Práce s emocemi jako součást seberegulace u průvodců v oblasti cestovního ruchu)
Eliška Geislerová -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Jizerské hory jako oblast cestovního ruchu
Dorothea Černá -
Tvorba produktu cestovního ruchu pro oblast MICE
Dana Procházková