Bc. Dagmar Chytková

Bachelor's thesis

Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu

Marketing for Libraries: Project of eLearning Course
Abstract:
Diplomová práce „Marketing v knihovnách: návrh e-learningového kurzu“ pojednává o problematice marketingu v knihovnách. Jsou zde uvedeny důvody, proč je vhodné aplikovat jej i do knihoven, tedy do neziskového sektoru. V teoretické části je popsána teorie marketingu a teorie e-learningu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu e-learningového kurzu v prostředí Moodle, jedná se o výuku marketingu v knihovnách …more
Abstract:
Diploma thesis „Marketing in Libraries: Project of e-learning course“ deals with marketing in libraries. There are reasons mentioned for application of marketing in libraries. The theoretic part contains theory of marketing and theory of e-learning. The second part, practical part, is about project of course in system Moodle. It is about e-teaching of marketing in libraries.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta