Začleňování žáků-cizinců na 1. stupni základní školy – Monika CHRZOVÁ
Monika CHRZOVÁ
Master's thesis
Začleňování žáků-cizinců na 1. stupni základní školy
Inclusion of foreign pupils in the 1st level of primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá začleňováním žáků-cizinců do českého vzdělávacího systému na 1. stupni základní školy. Obsahuje stručný historický přehled migrace na území dnešní České republiky, přibližuje různé vzdělávací systémy zemí, ze kterých k nám žácicizinci přicházejí. Shrnuje legislativní nařízení, podle nichž probíhá vzdělávání žákůcizinců v českém primárním školství, a popisuje podmínky …viacAbstract:
The present Master's thesis seeks to develop a better understanding of the integration of foreign pupils into the Education System of Czech Republic on lower level of primary school. Firstly, thesis presents a concise outline of the development of immigration within the area of contemporary Czech Republic, and it introduces different educational systems of countries where most children of immigrant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHRZOVÁ, Monika. Začleňování žáků-cizinců na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Využití písní ve výuce češtiny jako druhého jazyka
Radka Matyášová -
Evaluace kurzů češtiny jako druhého jazyka v Centru pro cizince JMK
Kateřina Časarová -
Výukové materiály pro český jazyk vytvořené v softwarech k různým typům interaktivních tabulí
Kristýna KUTTOVÁ