Metody výuky prvopočátečního čtení v regionu Sedlčany a okolí. – Miroslava SPORNÁ
Miroslava SPORNÁ
Diplomová práce
Metody výuky prvopočátečního čtení v regionu Sedlčany a okolí.
The teaching methods of elementary reading in Sedlčany and its surroundings.
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala metodami prvopočátečního čtení v regionu Sedlčany. V teoretické části jsem s použitím odborné literatury přinesla přehled vývoje metod prvopočátečního čtení a psaní a zároveň popis těchto metod. V praktické části jsem nejprve zmapovala, které metody se využívají v mnou zvoleném regionu - tedy na Sedlčansku. Prostřednictvím dotazníku jsem oslovila učitele v daném …víceAbstract:
In my diploma work I dealt with methods of elementary reading in region of Sedlčany. In the theoretical part with the help of specialized literature I introduced a survey of development of the methods of elementary reading and writing and also description of these methods. In the practical part first I mapped out of methods that are used in my chosen region, Sedlčansko. By the means of guestionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPORNÁ, Miroslava. Metody výuky prvopočátečního čtení v regionu Sedlčany a okolí.. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Úprava vybrané literární předlohy pro žáky se sluchovým postižením na primárním stupni vzdělávání
Šárka HRDLIČKOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení
Hana Suchá -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje
Jana RABINSKÁ -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková