Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje – Jana RABINSKÁ
Jana RABINSKÁ
Diplomová práce
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje
The most frequently used methods of teaching reading in Moravian-Silesian region
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou nejčastěji používaných metod výuky čtení na 1. stupni základních škol, a to především v Moravskoslezském kraji. Teoretická část nastiňuje historický přehled metod výuky čtení, sleduje pozitiva a negativa aktuálně nejužívanějších metod výuky čtení v prvostupňové edukaci. Sleduje nejen ukotvení pojmu čtení a čtenářská gramotnost v Rámcovém vzdělávacím …víceAbstract:
The presented diploma thesis addresses the matter of most frequently used teaching methods of reading at the primary school, mainly in the Moravian-Silesian Region. The theoretical part provides a historical overview of the methods of teaching the reading, and it covers the positives and negatives of the most used methods of the current teaching of reading in the first grades of the primary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABINSKÁ, Jana. Nejčastěji užívané metody výuky čtení v edukaci Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ