Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod – Markéta Soukupová
Markéta Soukupová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Planning a marketing strategy for an online store
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.Abstract:
The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Adam Bardún
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková