Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod – Markéta Soukupová
Markéta Soukupová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Planning a marketing strategy for an online store
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.Abstract:
The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21832
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Adam Bardún
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková