Markéta Soukupová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod

Planning a marketing strategy for an online store
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.
Abstract:
The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Adam Bardún

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21832